Näytä kaikki valmennukset

Voimala Nutrition System

Ravintovalmennus

Paljonko pitäisi syödä treenipäivänä ja lepopäivänä? Tuleeko ruokailutottumusten muuttua oman kehittymisen myötä treenissä? Paljonko pitäisi juoda vettä?

Ravintovalmennus on vähintäänkin suositeltavaa, olipa tavoitteena sitten suorituskyvyn lisääminen, painon hallinta tai lihasmassa kasvatus. Henkilökohtaisen ruokavalion kautta saadaan varmistettua mm. riittävä ja oikea-aikainen energiansaanti, oikeanlainen ruokailurytmi ja riittävä nesteen tankkaus

VOIMALA NUTRITION SYSTEM perustuu treenaajan omaan BMR :ään (Basic Metabolic Rate), tavoitteisiin ja arkiaktiivisuuteen. Räätälöity ruokavalio ja valmentajan jatkuva tuki mahdollistaa ateriakokonaisuuksien muokkaamisen siten, että energiansaanti on aina tilanteen tasalla ja syöt mahdollisuuksien mukaan sellaista ruokaa joka sinulle parhaiten maistuu.

NUTRITION SYSTEMIN päävalmentaja toimii POWER & PHYSIQUE-valmentaja Timo Aho. Mies on tehnyt tuloksekasta yhteistyötä mm. juoksijoiden, voimanostajien, triathlonistien ja vahvamiesten kanssa. Kehityksen seurantaa suoritetaan InBody-mittausten, asiakkaan omien tuntemusten ja kehityksen treenissä kautta.

Nutrition System pitää sisällään 2 moduulia

  • Urheillijat, kovaa ja tavoitteellisesti treenaavat
  • Elämäntapamuutosta hakevat ja painon kanssa kamppailevat

Kiinnostuitko? Kysy rohkeasti lisää!